Polityka prywatności

Wstęp

Niniejsza informacja o ochronie prywatności (Informacja o ochronie prywatności) dotyczy m.in strony internetowej https://kosciolport.pl/ (Strona internetowa), udostępnionej przez KOŚCIÓŁ ZIELONOŚWIĄTKOWY ZBÓR „KOŚCIÓŁ PORT” z siedzibą przy ul. JANKI BRYLA 14C1, 81-577 Gdynia (dalej opisywanej także jako my, nasz lub Kościół).

Informujemy, że zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, w Kościele:

  1. Administrator Danych Osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KOŚCIÓŁ ZIELONOŚWIĄTKOWY ZBÓR „KOŚCIÓŁ PORT” z siedzibą przy ul. JANKI BRYLA 14C1, 81-577 Gdynia.

  1. Kontakt ws. ochrony danych osobowych

Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Kościoła, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z nami za pomocą adresu e – mail: biuro@auditorsecurity.pl.

  1. Cel i podstawa prawna przetwarzania

Dane osobowe przetwarzane są w celu informowania o działalności związanej z wydarzeniami w ramach działalności statutowej zgodnej z Prawem Wewnętrznym Kościoła Zielonoświątkowego w RP oraz Regulaminem Ochrony Danych Osobowych obowiązujących w Kościele Zielonoświątkowym z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 68/70.

  1. Odbiorcy danych

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane zewnętrznym odbiorcom. 

  1. Okres przetwarzania danych

Zgromadzone dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia wskazanego celu lub przez okres jednego roku, licząc od początku roku następującego po dacie wyrażenia zgody (w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy).

  1. Prawa osób, których dane są przetwarzane

Ma Pani/Pan prawo, w zakresie danych osobowych Pani/Pana dotyczących do:

  1. dostępu do danych osobowych,
  2. sprostowania danych osobowych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
  3. prawo do usunięcia danych,
  4. prawo ograniczenia przetwarzania,
  5. prawo do przenoszenia danych,
  6. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  7. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
  8. w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Kościele Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Komisja Ochrony Danych Osobowych.
  1. Profilowanie

Ponadto informujemy, że Państwa dane nie będą przetwarzane w trybie zautomatyzowanym oraz że dane nie będą profilowane.

Informacje techniczne

Strona internetowa może gromadzić standardowe dane rejestrowe i techniczne w celu pomiaru i usprawnienia efektywności działania strony, diagnozowania problemów z serwerem, administrowania stroną, pozyskania informacji skąd pochodzi ruch na stronie i zidentyfikowania naszych użytkowników. Możemy także gromadzić inne informacje poprzez stronę Kościoła, takie jak aktywność i preferencje związane z użytkowaniem strony, zwane także danymi demograficznymi lub profilowymi. W związku z tym możemy wykorzystywać pliki cookie do zbierania takich informacji. 

Wykorzystanie danych osobowych

Kościół wykorzystuje dane osobowe do:

  1. administrowania naszą stroną internetową;
  2. personalizowania naszej strony internetowej;
  3. umożliwienia korzystania z usług dostępnych na naszej stronie internetowej;
  4. przesyłania niemarketingowej komunikacji;
  5. wysyłania powiadomień e-mail;
  6. wysyłania naszego newslettera e-mail, jeśli wyraził/a Pani/Pan na to swoją zgodę (może Pani/Pan nas w każdej chwili poinformować o wycofaniu zgody na przesyłanie newslettera);
  7. przesyłania informacji dotyczących naszej działalności lub aktywności starannie wybranych stron trzecich;
  8. zajmowania się zapytaniami i skargami;
  9. zapewnienia bezpieczeństwa naszej strony internetowej i zapobieganie oszustwom.

Państwa prawa

Macie Państwo pewne prawa dotyczące Państwa danych osobowych, z zastrzeżeniem odpowiednich regulacji prawnych. Obejmują one prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, które możemy przetwarzać na stronie https://kosciolport.pl/, ich aktualizacji lub korekty, ograniczenia ich użycia, wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, otrzymania swoich danych osobowych w nadającym się do użycia formacie i przekazania ich stronie trzeciej, lub zażądania, aby Państwa dane osobowe zostały usunięte z naszych systemów.

Możecie Państwo skorzystać z powyższych praw wysyłając e-mail na adres biuro@auditorsecurity.pl Wszelkie wnioski rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem.

Jeżeli chcecie Państwo zrezygnować z otrzymywania od wiadomości e-mail w przyszłości, możecie nas o tym powiadomić wysyłając email na adres biuro@auditorsecurity.pl i podając adres e-mail, który powinien zostać usunięty z naszej listy wysyłkowej. 

Przechowywanie danych

Zgromadzone dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia wskazanego celu lub przez okres jednego roku, licząc od początku roku następującego po dacie wyrażenia zgody (w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy).

Bezpieczeństwo danych

Wprowadziliśmy ogólnie przyjęte standardy technologii i bezpieczeństwa operacyjnego w celu ochrony danych osobowych przed utratą, nadużyciem, nieuprawnioną modyfikacją lub zniszczeniem.  Wszyscy nasi pracownicy i wolontariusze są zobowiązani do zachowania poufności danych osobowych i tylko osoby uprawnione mają dostęp do takich danych.

Pliki cookie

Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Państwa komputerze lub urządzeniu mobilnym, gdy odwiedzacie Państwo stronę lub aplikację. Państwa przeglądarka internetowa (np. Internet Explorer, Mozilla Firefox czy Google Chrome) następnie przesyła te pliki cookie z powrotem do strony lub aplikacji podczas każdej kolejnej wizyty, tak aby mogły one Państwa rozpoznać i zapamiętać spersonalizowane szczegóły czy preferencje użytkownika. Pliki cookie nie zagrażają Państwa systemom. Możecie Państwo ustawić swoją przeglądarkę tak, aby nie akceptowała plików cookie lub aby powiadamiała Państwa, gdy taki plik jest przesyłany.

Aby usprawnić działanie strony i poprawić jakość naszej usługi, korzystamy z plików cookie dla celów administrowania systemem i analizowania naszej strony internetowej. Dzięki temu pozyskujemy informacje na temat liczby osób odwiedzających różne części naszej strony internetowej.

Kościół nie dzieli się tymi danymi z osobami trzecimi. Nasze pliki cookie nie zapisują danych takich jak Państwa nazwisko czy adres, a jedynie pozwalają nam zaobserwować zachowania na naszej stronie, co pozwala nam usprawnić jej działanie. Jednak, jeśli wolicie Państwo ograniczyć, zablokować lub usunąć pliki cookie ze strony https://kosciolport.pl/ lub z jakiejkolwiek innej strony internetowej, możecie użyć do tego celu swojej przeglądarki. Ponieważ każda przeglądarka jest inna, prosimy o sprawdzenie menu „Pomoc” w używanej przez Państwa przeglądarce (lub w instrukcji obsługi telefonu) aby dowiedzieć się jak zmienić preferencje dotyczące plików cookie.

Kontrola plików cookie

Istnieje wiele sposób na kontrolowanie i zarządzanie plikami cookie, które to sposoby omawiamy bardziej szczegółowo poniżej. Prosimy pamiętać, że wszelkie zmiany w ustawieniach będą mieć wpływ nie tylko na pliki cookie ze strony https://kosciolport.pl/, lecz także na wszystkie inne strony, które będziecie Państwo odwiedzać (chyba, że zdecydujecie się zablokować pliki cookie z jakiejś konkretnej strony).

Zarządzanie plikami cookie w przeglądarce 

Większość dzisiejszych przeglądarek pozwala na:

  • Sprawdzenie, jakie cookie zostały pobrane i pojedyncze ich usunięcie.
  • Zablokowanie plików cookie od osób trzecich.
  • Zablokowanie plików cookie od wybranych stron.
  • Zablokowanie przesyłanie wszelkich plików cookie.
  • Usuwanie wszystkich plików cookie podczas zamykania przeglądarki. 

Zwracamy uwagę, że wszelkie zachowane preferencje zostaną utracone jeśli usuniecie Państwo pliki cookie. Obejmuje to także Państwa wybór rezygnacji z akceptowania plików cookie, gdyż wymaga ona ustawienia pliku rezygnacji. Ponadto, jeśli zablokujecie Państwo pliki cookie całkowicie, to niektóre strony internetowe nie będą działać prawidłowo, a niektóre ich funkcje nie będą działać wcale.

Aktualizacja Informacji o ochronie prywatności 

Niniejsza Informacja o ochronie prywatności może od czasu do czasu być przez nas modyfikowana lub aktualizowana. 

Kontakt z organem nadzorczym

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości co do sposobu, w jaki przetwarzamy Państwa dane osobowe, możecie Państwo skontaktować się z odpowiednim organem ochrony danych, tj. Komisją Ochrony Danych Osobowych.

Procedura składania i rozpatrywania skarg dot. ochrony prywatności 

Wszystkie złożone przez Państwa skargi dotyczące ochrony prywatności są rozpatrywane przez nas indywidualnie. 

Kontakt w celu złożenia skargi lub wniosku możliwy jest za pomocą adresu e – mail: biuro@auditorsecurity.pl

Udzielimy odpowiedzi na przedmiotowe skargi natychmiastowo, najpóźniej w ciągu 1 miesiąca od otrzymania wniosku. 

 

Data ostatniej aktualizacji: 19.06.2024 r.

Najbliższe nabożeństwo już za 3 Dni 2 Godzin 35 Minut 6 Sekund